Live Traffic

Karışık Msn Nickleri,msn nicklerim,msn nick

> Seni seviyorum SAna Tapıyorum Sakın inanma çünkü atıyorum..!> Erkekler(1.gün merhaba 2.gün aana canım feda 3.gün dudak dudağa 4.gün işim var kusura bakma 5.gün Hadi kızım sana elveda 6.gün kolunda başkasıyla görürsen ŞAŞIRMA> Ayık Ol Panik yapma Rahat Ol Bak Dalgana 3 Günlük Dünya Ne Sana Kalır Ne Bana (@*-*@)> Limandan kaçırdığım ılk gemı sen degılsın...> Ben senin için öldüm,sen bana güldün,bense seni yüreğime gömdüm. (!!! €zG! !!!)> Cep telefonunun mesaj bölümünde bile en az 160 karakter var;ama sende 1 tane bile yok!AşKı iKi sAtIrA YaZmIşLaR,KıYmEt bİlMeYeNlErE SaTmIşLar.SeVdAyI İkİ gÜl dAlInA AsMıŞlAr,HaSrEtTeN ANlAMaYaNlAR KoParMıŞlaR.mEvLAm sEnİ BAnA bEnİ sANa YaZmışZaLiM KaLpLeRSEnİ BeNdEn ÇaLmIşUnUtmAkİ GüZeLiMaŞkIn AdI bÜ YüZdEn YaLAnKaLmIş!!!

0 yorum: